مشاوره حقوقی تخصصی خانواده،وکیل خانواده،مشاوره حقوقی طلاق،مهریه ، نفقه

مشاوره حقوقی تخصصی خانواده،وکیل خانواده،مشاوره حقوقی طلاق،مهریه ، نفقه
مشاوره حقوقی خانواده - مشاوره حقوقی رایگان و مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری در دفتر وکیل پایه دادگستری در تهران دعاوی ملکی و املاک وکیل خانواده و طلاق نفقه مهریه طلاق توافقی در موسسه حقوقی دادگان در تهران مشاوره حقوقی قراردادها

مشاوره حقوقی تخصصی خانواده،وکیل خانواده،مشاوره حقوقی طلاق،مهریه ، نفقه

مشاوره حقوقی تخصصی خانواده،وکیل خانواده،مشاوره حقوقی طلاق،مهریه ، نفقه

مشاوره حقوقی تخصصی خانواده،وکیل خانواده،مشاوره حقوقی طلاق،مهریه ، نفقه،سایت وکیل و مشاوره حقوقی خانواده

بایگانی

           گروه وکلا و مشاوره حقوقی تخصصی خانواده دادگانfamily

دادگان با بهره گیری از مشاوران حقوقی  و وکلای متخصص و با تجربه خدمات حقوقی ویژه خود را در قالب ارائه ی مشاوره حقوقی و قبول وکالت ، در خصوص دعاوی خانوادگی ، در قالب مشاوره حقوقی آنلاین ، رایگان در سایت حقوقی دادگان ، تلفنی و حضوری با تعیین وقت توسط وکیل پایه یک دادگستری در تهران به شرح ذیل ارائه می نماید :

ارائه ی مشاوره حقوقی و قبول وکالت در زمینه ی ، طلاق توافقی ، طلاق یکطرفه ، فسخ نکاح ، ابطال نکاح

ارائه ی مشاوره حقوقی و قبول وکالت در زمینه ی مطالبه مهریه ، تقسیط مهریه ، توقیف اموال ( تأمین خواسته ) ، ممنوع الخروج کردن بدهکار ( زوج )

ارائه ی مشاوره حقوقی و اعلام وکالت توسط وکیل پایه یک دادگستری در زمینه ی مطالبه نفقه ، طرح شکایت کیفری ترک انفاق و یا دفاع از آن

اجازه ازدواج مجدد ، اجازه ازدواج دختر باکره ( در فرضی که پدر اجازه ازدواج نمی دهد ).

ارائه ی مشاوره حقوقی و قبول وکالت در زمینه ی حضانت فرزند و سلب حضانت ، ملاقات فرزند مشترک و سایر دعاوی و اختلافات خانوادگی

ارائه ی مشاوره حقوقی و قبول وکالت در زمینه ی نصب وعزل قیم ، عزل ولی قهری ، تنفیذ وصیت نامه ، طرح دعوای حجر

انواع خواسته خانوادگی

خواسته ها و دعاوی مربوط به خانواده ممکن است در زمینه های زیر باشد . دادگان نیز با داشتن مشاوران حقوقی و وکلا قادر به ارائه ی خدمت می باشد.

اثبات نسب ، نفی نسب ، ابطال ثبت ، واقعه طلاق ، ابطال ثبت ، واقعه ازدواج ، بطلان نکاح ، ثبت واقعه ازدواج ، ثبت واقعه طلاق ، طلاق توافقی ، طلاق به در خواست زوج ، طلاق به در خواست زوجه ، گواهی عدم امکان سازش ، تقاضای تنفیذ طلاق ، فسخ نکاح ، اثبات زوجیت ، اذن در ازدواج ، تجویز ازدواج مجدد ، استرداد جهیزیه ، اعسار از پرداخت مهریه ، اعلام تمکین مطالبه مهریه ، تعدیل مهریه ، تقسیط مهریه ، تعدیل تقسیط مهریه ، تعیین مهرالمثل ، مطالبه نفقه ، تعدیل نفقه ، الزام به تمکین ، منع اشتغال زوجه/زوج ، واقعه رجوع ، الزام خوانده به تهیه مسکن ، الزام به بذل مدت متعه ، استرداد طفل ، اهداء جنین ، تحویل فرزند ، تقسیط نفقه فرزند ، تقسیط نفقه معوقه ، تغیر جنسیت ، فرزند خواندگی ، حضانت ، سلب حضانت ، ملاقات طفل ، ملاقات فرزند ، ممانعت از خروج فرزند از کشور، صدور حکم رشد.

حقوق خانواده

یکی از مهم‌ ترین بخش‌های حقوق مدنی در ایران ( مهم‌ترین رشته حقوق خصوصی ) حقوق خانواده می باشد که آمیخته با مسائل اجتماعی و اخلاقی و مذهبی می باشد و بیشتر قواعد آن مربوط به نظم عمومی و اخلاق حسنه می باشد. بنابراین جنبه حقوقی صرف ندارد . حقوق خانواده ، مجموعه قواعد و مقرراتی که حاکم بر روابط افراد خانواده و افراد متشکل آن ( از جمله ، شوهر، زن ، فرزند ، پدر و مادر) و امور مالی مرتبط با آن (مانند مهریه زوجه و نفقه همسر و اقارب ) می باشد.

حقوق خانواده ، شاخه‌اى از حقوق مدنى می باشد که به مقررات و قواعد شکل‌گیرى ، تداوم و همچنین انحلال خانواده می‌پردازد. در این شاخه از حقوق ، با در نظر گرفتن امورى چون مصالح اعضا و نهاد خانواده و کارکردهاى این نهاد ( مانند حفظ و بقاى نسل ، تأمین نیازهاى عاطفى و روانىِ اعضا و برقرارى نظام مراقبتى و حمایتى از کودکان ) ، چگونگى روابط حقوقى اعضاى خانواده ، و حقوق و تکالیف آنان نسبت به یکدیگر مشخص می‌شود.

حقوق خانواده تا حد زیادی ناشی از ارزش و مقام والای خانواده است . خانواده هسته مرکزی اجتماع می باشد و نخستین اجتماعی است که شخص در آن گام می گذارد و آداب زندگی و اصول و رسوم اجتماعی را می آموزد.

حقوق خانواده یکی از مهمترین و جالب ترین بخش های حقوق مدنی است که جنبه حقوقی صرف ندارد بلکه آمیخته با مسائل اجتماعی و اخلاقی و مذهبی است و بیشتر قواعد آن مربوط به نظم عمومی و اخلاق حسنه است .لذا ضرورت دارد مواردی در خصوص تشکیل خانواده و روابط حقوقی بین زن و مرد بررسی شود.

برای خانواده در قانون مدنی و دیگر قوانین ایران تعریف ارائه نشده است ؛ ولی با توجه به مقررات مختلف می توان برای آن یک معنی عام و یک معنی خاص در نظر گرفت .

خانواده به معنی عام ، شامل گروهی مرکب از شخص و خویشان نسبی و همسر او می باشد . به عبارت دیگر، گروهی که از هم ارث می برند . ضابطه این خانواده همان ارث بردن از یکدیگر می باشد .

گاهی خانواده را به معنی گسترده تری به کار می برند و تمام خویشان سببی را هم داخل در آن می دانند.

خانواده به معنی خاص ، یا خانواده هسته ای ، شامل زن و شوهر و فرزندان تحت سرپرستی آنها می شود ، که به طور معمول با یکدیگر زندگی می نمایند .

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مشاوره حقوقی - مشاوره حقوقی رایگان و مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری در دفتر وکیل پایه دادگستری در تهران وکیل دادگستری دعاوی ملکی وکیل خانواده وکیل طلاق نفقه خانواده طلاق توافقی وکیل باتجربه و باسابقه وکیل ثبت شرکت و علامت تجاری وکیل شرکت های تجاری وکیل کیفری وکیل چک و سفته مرکز مشاوره حقوقی تخصصی در موسسه حقوقی دادگان در تهران بهترین وکیل پایه یک دادگستری وکیل و مشاوره حقوقی قراردادهای -وکیل ثبت احوال ارث و میراث انحصار وراثت - انجام امور اداری